Frågestund, Tävlingar, Veckans blogg m.m

Datum: 2009-07-15 | Tid: 18:01:38

Jag märker ju hur populärt det är med frågestunder, tävlingar, veckans blogg och en massa andra saker som engagerar bloggarna och framförallt bloggläsarna att återkomma till bloggen! 
Man tjänar ju inte bara på det, det verkar ju fantastiskt roligt också!
Så ni får helt enkelt hålla utkik här i bloggen för rätt vad det är dyker det upp någonting spännande, jag är bland annat sugen på att ha en frågestund någon gång eftersom jag brukar få en del frågor via kommentarer/mail! :D

Som sagt, håll utkik, jag kan inte lova något men mest troligt så kommer det hända saker här framöver...!

Kommentarer
Postat av: Caroline, LINA FRANKღ

jaa :) Den är också riktigt bra =)

2009-07-15 | 18:02:07
URL: http://carolinefrank.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0