090720

Datum: 2009-07-20 | Tid: 11:59:33

Goood morgon/förmiddag alla söta läsare! ♥
Idag är mitt humör på topp, kanske för att jag fick sova ut ordentligt idag... Härligt i vilket fall som helst!
Idag ska jag packa ihop alla saker som jag har här i stugan, inte så värst kul men det måste ju göras. Vi far hem någon gång på eftermiddagen, och sedan kommer vi inte åka ut hit på ett tag. Vi ska ju som sagt till Hindersön imorgon, och jag vet inte vad som händer efter det!
Datorn kommer inte följa med till Hindersön utan ni får hålla utkik
<-------------------- I twitter-rutan helt enkelt, jag kan skriva från pappas mobil där.
Eftersom jag inte är så hajj på att mobilblogga struntar jag i det, kortmeddelanden går ju lika bra! :)

Nu ska jag packa ihop mina saker, skriver mer sedan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0