Snuskplugg

Datum: 2009-12-15 | Tid: 15:11:56

Hei, och förlåt att jag inte uppdaterade mer igår.
Jag hade ärligt talat fullt upp med läxor.
Och när jag väl hade pluggat klart kändes det som att min hjärna skrynklat ihop sig och vägrade arbeta, mina ögon gick i kors och klockan tillät verkligen inget datorsittande.
Dom borde skriva på baksidan av franskaboken vilka bieffekter sådant där ''snuskplugg'' (som jag och L1 kallar det) ger!

Nu ska jag ta en långpromenad in till stan med hunden, i need to clear my thoughts...
Väl inne i stan ska jag lämna tillbaka några grejer, och när jag kommit hem därifrån - ja då ska jag publicera lite bilder från helgens fotorunda!
Hörs på ett tag, ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0