Problem med bilderna

Datum: 2009-12-15 | Tid: 20:59:05

Ser ni bilden som jag har här ovan? (eh, det antar jag att ni gör, dum fråga...!)
Den här bilden är iallafall totalsabbad! Vad är problemet, varför blir bilderna helt förstörda när jag laddar upp dem?
Denna bild helt blekt ut!
När jag redigerade den här bilden överdrev jag till och med för att det skulle bli någon skillnad när jag väl laddade upp bilden på blogg.se, men icke, allt är helt fucked up.
Nu måste ni svara på min fråga, brukar ni också ha dessa problem - och vad gör ni då?
Är det jag som har problem, eller är det blogg.se ?
Jag menar, alla bloggar jag läser har bilder med klara färger, men mina, ja dom ser sjuka ut.
Hjälp mig för guds skull, det är ju för tusan inte kul att fotografera och publicera bilder när dom är såhär trista och färglösa!

Kommentarer
Postat av: Angelica - Personlig fotoblogg

Dem var jätte färgstärka på min dator iaf :)

2009-12-15 | 21:36:10
URL: http://steeler.blogg.se/
Postat av: Anonym

fin blogg (:

kolla gärna in min

juliastjarnfeldt.blogg.se

2009-12-16 | 11:22:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0