Nytt, nytt, nytt

Datum: 2009-12-11 | Tid: 20:18:54

Gud så härligt det känns att bloggen äntligen är igång igen, jag är verkligen jättepepp på att börja blogga nu.
Ska försöka ge mig tid att uppdatera varje dag, men jag kommer anpassa bloggen efter mig, inte tvärt om.
Jaja, ni kan det där nu, jag ska inte tjata om det mer, haha ;)
Så, vad har jag gjort under dessa dagar (veckor?) som jag varit ''bloggfri'' ?
Jo, jag har koncentrerat mig på läxor, träningar och det där vanliga, samt shoppat julklappar, nött lite olika spel på facebook, samt bestämt mig för att plöja mig igenom hela bokserien med Harry Potter.
Jag som är en boknörd mal utan dess like lär väl sluka de där böckerna ganska snabbt!
Tyvärr har min hund lyckats massakrera en av böckerna som jag lånat av en kompis, men det är en annan historia...
Nu ska jag roa mig med att läsa bloggar och titta med ett halvt öga på Idol
(som jag förövrigt aldrig tittar på, enligt mig ett mycket överskattat program, haha. Dock många talanger måste jag medge!)
Ha en jättefin kväll allihopa, och kommentera gärna mycket angående den nya bloggdesignen!!
Jag gjorde en ny, mycket enkel och stilren, lite kyligare bloggdesign (med fallande snö, jag kunde inte låta bli!!) eftersom vi gått in i vintertider... Tyckte att den förra designen var lite väl ''somrig''
Syns inte designen? Tryck F5 för att uppdatera sidan!

Kommentarer
Postat av: moath

Din nya design blev superfin! :)<3

2009-12-11 | 21:37:04
URL: http://jagharenrosacykel.blogg.se/
Postat av: Maria

Så himla fint de blev <3

2009-12-12 | 17:07:15
URL: http://headoverheals.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0