Julklappar

Datum: 2009-12-23 | Tid: 12:50:55

Nu är precis alla julklappar färdiga och inslagna, och jag har inte haft någon särskild press på mig att ''jag måste bli klar''  Det känns väldigt bra!
En hel del grejer!

Jag har ju faktiskt tjuvstartat lite grann, jag har redan öppnat några paket!
Vi hade lite julklappsöppning på en basketträning med lite oseriösa julklappar!
Jag fick stickers och tandpetare, haha.
Registrera att det är Amerikanska flaggan på mina stickers!

Ja, och så fick jag en tvål och en marabou av Sara också. Tack så mycket!
Men nu är det inget mer paketöppning förrän imorgon! Jag längtar, hihi ;)

Kommentarer
Postat av: Claudia

jaså jaså :)

du tar fina bilder! =)

2009-12-23 | 13:11:23
URL: http://claudiias.blogg.se/
Postat av: Claudia

vsg =)



brukar du redigera bilder också eller tar du bara så fina? =)

2009-12-23 | 14:15:10
URL: http://claudiias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0