Julfeeling

Datum: 2009-12-13 | Tid: 10:25:05

Är det bara jag som har sjukt mycket julfeeling?
Det känns som att jag är fem år igen, jag smyger runt omkring i huset och hoppas att stöta på lite inslagna julklappar att klämma på, jag bakar knäck, pepparkakor och lussebullar, sätter på mig en tomteluva och slår in julklappar, lyssnar på julmusik... Listan kan göras lång!
Jag älskar verkligen julen och allt därtill, alla förberedelser, all förväntan... Gör inte ni?♥

Det lär dyka upp mycket julbilder här i bloggen eftersom jag springer omkring med Roger i hela huset och fotar, hihi!

Kommentarer
Postat av: Felicia

jo det gör jag! :)

2009-12-13 | 14:09:35
URL: http://felleisthashiet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0