Go'morgon!

Datum: 2009-12-30 | Tid: 19:25:22

Okej, det låter lite knäppt att säga godmorgon vid den här tiden...
Men om jag ska vara ärlig vaknade jag först nu!
(lögn, jag vaknade för ca en timme sedan, men jag har bara hunnit käka lite middag så det spelar ingen roll, hehe)
Jag var helt slut efter ett dygn utan sömn, så när jag kom hem vid tolv-tiden denna förmiddag
stupade jag i säng och där tillbringade jag hela dagen!
All Night Game - cupen vad förövrigt superkul! Vi spelade bland annat match klockan 22.00 och klockan 05.00 på kvällen/natten/morgonen.
Lite kämpigt var det att stiga upp efter tre timmars halvdålig sömn och sedan spela match, men det gick ändå väldigt bra.
Vi kom trea i cupen, lite trist att vi förlorade semi-finalen med åtta poäng, men jag tyckte ändå att vi kämpade på!
Jag laddar upp bilder från cupen på ett tag, (om jag orkar) annars får ni vänta tills imorgon.
Ciao!

Imorgon är det ju nyår förresten, ifall någon hade missat det! ;)
Har ni skrivit nyårslöften? Brukar ni göra det, och håller ni dem isåfall?

Kommentarer
Postat av: E

Jag brukar oftast inte skriva nyårslöften, och glömmer ändå bara bort dom ifall att jag skirver några :P

2009-12-31 | 10:21:42
Postat av: Anonym

Fina bilder i headern.... gott nytt år //Tess

2009-12-31 | 11:18:15
Postat av: Lisa - fotobloggen med mode

Håller med ''E'' :)

2009-12-31 | 11:53:30
URL: http://lisenfisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0