Godmorgon!

Datum: 2009-12-21 | Tid: 08:41:58

Gissa vem som vaknade först nu?
- Rätt, det gjorde jag, hihi!
Vi har typ världens kortaste skoldag idag, vi börjar 10.20 och slutar 12.40
Dock kommer jag inte gå hem 12.40 för jag är med i en kör (eller det är ju inte riktigt en kör, eh whatever) och vi ska repetera lite, för senare ikväll ska vi ha en ''julavslutning'' i kyrkan.
Ska faktiskt bli mysigt, rätt var det är får Roger hänga med och föreviga lite ögonblick ;)
Nu ska jag rigga lite frulle, hörs senare!

Jag ska kompensera upp dessa bildlösa inlägg, promise!

Kommentarer
Postat av: Malin

SV: Jo men visst! ; D Ja, jag ska försöka bättra mig. Bloggandet har inte varit det bästa men då tiden inte riktigt räcker till är det inte alltid så lätt.

2009-12-21 | 13:03:37
URL: http://malinholmbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0