Experiment

Datum: 2009-12-13 | Tid: 17:20:29

Jag experimenterade med olika motiv, färger och vinklar här för någon dag sedan, och lyckades få till lite fräna bilder :)
Allt jag använde mig av var olika sorters glas, färger från ficklampor och en svart bakgrund, och voilà!
Rätt tuffa, huh?
Gillar den blåa skarpt, färgerna blev väldigt bra och bilden krävde inte mycket redigering. Den röda hade jag dock lite problem med, det var ljuset som krånglade...
Istället för en vinröd, lite mystisk, röd färg som jag ville ha den (och som den var i verkligheten) så blev den orange-röd och väldigt skrikig i kameran... Det är lite knepigt att fota i mörker när det bara finns en ljuspunkt, hehe...!
Men jag är ändå nöjd!
Vad tycker ni om bilderna? Skriv och ge mig gärna konstruktiv kritik, saker jag kan tänka på i framtiden! :)

Kommentarer
Postat av: Neha

Superfina biler:D

2009-12-14 | 15:23:10
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0