Dan för dan före dopparedan!

Datum: 2009-12-22 | Tid: 11:09:51

Shit, i övermorgon är det julafton! (om någon missat det, haha?)
Jag längtar så otroligt mycket, allt känns så bra!♥
Julklapparna har jag fixat sedan länge, vilket är skönt.
Annars brukar jag alltid vara i sista minuten, men i år bestämde jag mig för att inte stressa utan klara av inhandlandet tidigt.
Så nu kan jag koncentrera mig på att äta julgodis och lyssna på julmusik, hihi.
Nu ska jag gå ut med hunden, och sedan publicera lite bilder från gårdagen då vi var i kyrkan!
(Det gick förövrigt rätt bra, självklart klumpade jag till det lite, haha, men det märktes nog inte alltför tydligt...?)

bajsbild, mest för att ''fylla ut inlägget''

Kommentarer
Postat av: Cajsa ♥

Gissa vad? :) Dina bilder blir så grymt fina, men jag fick en likadan kamera som du har igår. Försöker mig ännu på alla funktioner och förstår inte hur man tar bort blixten! Klumpiga jag!

2009-12-22 | 12:32:11
URL: http://cajsavictoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0