Basketball

Datum: 2009-12-12 | Tid: 08:43:12

Och jag är uppe med tuppen...!
Har nämligen basketmatch nu på morgonen, så jag måste börja göra mig iordning, äta frukost och sådär.
Vi möter Avan och satsar självklart på storvinst, skriver sedan och berättar hur det gick!
Så ska jag nog även möta upp ett par vänner idag som kommer hit från Piteå, vi ska träffas, det var så länge sedan sist!♥
Ska bli skitkul, kanske att Roger får hänga med och föreviga lite ögonblick också, hihi :)
...
Men nu måste jag börja göra mig iordning! Kram på er, och säg mig, vad ska ni hitta på idag?

Kommentarer
Postat av: Angelica - Personlig fotoblogg

Skulle inte du spela 95matchen? ;b

2009-12-12 | 10:25:46
URL: http://steeler.blogg.se/
Postat av: fanneeeee m

härliga bilder :D

2009-12-12 | 22:27:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0