Årsresumé i bilder

Datum: 2009-12-31 | Tid: 13:50:27

Jag satt och tittade lite längre bak i arkivet denna morgon, och jag kunde konstatera en sak...
Nämligen att det här året har varit riktigt bra trots vissa omständigheter, jag har väldigt många fina minnen i bagaget!
Och för att återuppleva vissa av dem hade jag tänkt göra en ''års-resumé'' från året som gått.

UPDATE:
Puh, nu har jag suttit i arkivet och valt ut bilder under de senaste två timmarna!
Flera hundra bilder blev utvalda men jag kan naturligtvis inte publicera alla, så nu visar jag främst upp bilder på mig och mina fina vänner, bilder med mycket kärlek och bilder med minnen.
Det lär inte bli någon proffsig framställning, utan lite huller om buller, men sådan är ju jag! ;)

Några av höjdpunkerna från 2009:
Självklart att fara och hämta min lilla gris i Norge, det är bland det bästa som hänt mig!
Göteborg med basketlaget, underbara minnen!
Efter en dag på Liseberg...
... och direkt efter GBG var det turné med Tjejer Typ Tolv. 
Skolavslutning, och ett helt sommarlov framför mig...
Fester och tjejkvällar, hur mysigt och kul som helst!
Bio med Annastina och Malin :)
Vackra Linnea, jag undrar vart den här bilden har gömt sig... Jättefin!
En massa fotosessioner, tack för att ni är så tålmodiga och ställer upp framför kameran! ;)
Lagkväll, underbart roligt
En utav de bästa ögonblicken, då jag fick Roger. (ignorera mitt yrvakna, rödgråtna ansikte, haha)
(jag på julafton, har samma outfit idag)
Jag måste bara tacka alla närstående för ett väldigt bra år, jag hoppas att 2010 kommer bli ännu bättre!
Och jag vill även säga att jag vet att jag har varit lite ur form på sista tiden, speciellt bland mina vänner, och jag är ledsen över det.
Det blir en nystart även för mig nästa år, och då kommer gamla Josefine vara tillbaka!
GOTT NYTT ÅR!!!

Till L1, det är okej!
Till Fanny, bilderna kommer och då kan ni ta dem! :)

Kommentarer
Postat av: Cajsa

Vad fin du var på skolavslutningen! :) Förresten har en veckans blogg tävling nu hos mig ^^

2009-12-31 | 13:54:41
URL: http://cajsavictoria.blogg.se/
Postat av: KEY

Härligt år du har haft! :)

2009-12-31 | 16:58:14
URL: http://xoe.blogg.se/
Postat av: fanny

fina bilder som vanligt, gott nytt år på dig :D

jag undrar sen om du kan lägga ut några av lagfotona vi tog och om man får kopiera dom ? :D

2009-12-31 | 17:35:59
Postat av: L:et

Shoou! Najsiga bilder, är det ok om jag kopar några på våra "gemensamma" vänner? :)

Gott ny år! :D

Puss<3

2010-01-01 | 01:23:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0