42 frågor om bästavännen Felicia Karlsson

Datum: 2009-12-13 | Tid: 18:57:51

Tidsfördriv i väntan på middag...


 

1. Vad heter hon?

Felicia Karlsson
2. Hur gammal är hon?
13, 14 i januari
3. När träffades ni sist?
Fredags tror jag...
4. Vad har hon för hårfärg? 
Svart/brun/röd/lila haha
7.Vad har hon för parfym?
Vet faktiskt inte
8. Är hon galen?
Självklart, annars skulle hon inte vara min bästa vän ;)
9. Vad är erat bästa minne? 
Minnena med henne i min stuga är oslagbara
10. Har ni många minnen ihop?
Jajemän <3
11. Vart bor hon?
Skurholmen 
12. Har ni varit utomlands tillsammans?
Nei, dock har vi varit i göteborg (a) Med basketen då, men det är inte så noga, hihi
13. Är du avundsjuk på henne?
Vissa lägen, jodå!
14. vad heter hennes syskon? 
Pontus, Kasper, Anna och ...?
15. När träffades ni första gången?
Ingen aning, vet inte om vi kände varann innan jag började basket...
16. Hur träffades ni?
Jag tror det var när jag började i samma basketlag som henne :)
17. Vad går hon i för sporter?
Basket
18. Vad kan hon göra på helgerna? 
Antar att det är olika, vara med kompisar
19. Göra efter skolan?

21. Har ni pussats?
haha, säkert
22. Brukar ni säga att ni älskar varandra?
Det behövs inte, vi vet att vi inte funkar utan varandra
23. Har hon fräknar?
Några små kanske!
24. Har ni kollat på film någon gång?
Ja
25. Har ni bråkat någon gång?
Jo, men jag kommer aldrig ihåg om vad
26. Har ni sovit i samma säng?
jepp
27. Har ni skrattat tills ni gråtit?
haha jamen typ
28. Har du sett hon gråta?
Tyvärr :/
29. vad gjorde du då?
Fanns där för henne
30. Har du sett hon vara riktigt arg?
Jag tror det, men hon är oftast en solstråle/oseriöst arg
31. Har hon sett dig gråta?
Ja
32. Vad ska ni göra i sommar?
Tillbringa den tillsammans!
33. Har ni kramat varandra någon gång? 
men jaaa
34. Har ni pratat i telefon någon gång?
ja
35. Vad skulle du göra om denna personen dog?
min värld skulle rasa samman
36. kommer ni vara kompisar om 10 år?
jag hoppas det...
37. Älskar du henne? 
självklart, hon är allt
38. Vad är det bästa med hon?
det går inte att beskriva... Hon är en sådan fin människa helt enkelt, hon får mig alltid att skratta och le
39. Vad skulle du vilja att hon ändrade på?
Hon är helt perfekt som hon är, men hon borde sluta med att trycka ner sig själv...
40. Skulle du ge hon pengar om du vann 100 miljoner?
såklart!
41. Hur ser hennes klädstil ut?
regular, linne, mjukisbyxor och kofta. Snyggt med andra ord!
42. Vill du att hon ska kopiera detta och skriva om dig?
om hon vill så! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0