091220

Datum: 2009-12-20 | Tid: 13:09:49

Ciao allihopa!
Sitter och knåpar ihop ett litet inlägg med stor möda, jag har nämligen tre ihoptejpade fingrar på högerhanden vilket försvårar att pricka rätt tangenter.
Råkade stuka ett par fingrar på träningen, inte mysigt...
Träningen gick förövrigt hyfsat, ni som var där fick er nog ett gott skratt då och då p.g.a min klumpighet, men jag är inte snål med att bjussa på mig själv! ;)
Nu, efter en återhämtningsdryck (blä) så ska jag käka lite lunch och sedan städa toan med en hand, lycka till med det Josse... (ides inte göra det igår, men nu tvingar mamma mig, hehe)

Skriver mer under dagen, kram.

Kommentarer
Postat av: Angelica - Personlig fotoblogg

ahahahaha, jag fick mig ett gott skratt när du trillade omkull x)

2009-12-20 | 14:57:24
URL: http://steeler.blogg.se/
Postat av: stina

erkänn att återhämtningsdrycken var Gainomax? Urk, det smakar rumpa >:\

2009-12-20 | 18:43:56
URL: http://stajnet.blogg.se/
Postat av: fanny

hahha, jag fick mej ett gott skratt jag också :D men josse det är bara konsten att bjuda på sig själv ;)

2009-12-20 | 19:07:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0