091214

Datum: 2009-12-14 | Tid: 15:59:26

Goddagens alla söta läsare!
Anlände till mitt kära hem för kanske en kvart sedan efter en rätt lugn skoldag.
Vi hade slöjd där jag jobbade vidare på min, hrrmm, träbit som jag täljer på...
(meningen är att det ska bli ett hundben men det ser snarare ut som två siamesiska rumpor, haha...)
Sedan hade vi språkval, franska, där vi skulle sitta i datorsalen och jobba i ett program.
Dock hade någon jättekul och drog ut alla kablar på min dator, och eftersom den bokstavligen dog utav det fick jag gå, hihi.
Linnea följde med mig, men skötsamma som vi är så letade vi upp två andra datorer och satt och jobbade!
Duktiga flickor!
Sedan körde vi lite teater på engelska-lektionen, och sista lektionen satt jag mest och övade på att skriva upp-och-ner eftersom jag inte hade något att göra.
Ja, så har min dag i stora drag sett ut!
Nu ska jag göra iordning lite mellanmål och sätta mig med läxorna, har ett prov och en diagnos imorgon, och jag kan inget utav det.
Tyvärr blir det ingen träning för min del ikväll eftersom jag måste plugga, och då menar jag verkligen plugga!

Ledsen för trist och bildlöst inlägg,
lovar att kompensera upp det senare med bilder jag fotade ute igår! Men först, dyk ner i läxböckernas värld...

Kommentarer
Postat av: Hanna

två siamesiska rumpor, hahahaaa x''D

2009-12-14 | 16:14:18
URL: http://ismumrik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0