Varit på stan...

Datum: 2009-08-28 | Tid: 17:19:30

Jag har tillbringat eftermiddagen på stan tillsammans med Malin, Malin, Ellen och Amanda!
Jag köpte inte något, bortsett från winderbrödet på bilden, mumma!
Malin (en av dom) köpte en present till mig i födelsedagspresent men jag vet inte vad det är, jag fick gå iväg när hon skulle shoppa den... Hmmmpf. :( *nyyyfiken*

Ikväll far vi ut till stugan för att förbereda inför morgondagen. Jag måste packa ihop alla saker jag ska ha med mig, så jag kan inte skriva mer för tillfället. Men jag ska försöka ta med mig datorn till stugan och uppdatera lite där - fast det kommer nog inte bli så mycket under helgen. Jag fyller ju år imorgon och kommer ha fest från lördag till söndag. Vill inte vara trist och blogga då, speciellt inte när mina kompisar är på besök! 

Vi hörs sötnosar, önska mig en kul födelsedagsfest!
(och glöm nu inte att rösta på mig i Veckans blogg - tävlingen! http://steeler.blogg.se/2009/august/finalisterna.html?_tmp=1b3eb2061c6c371478116d4f2b6def5914c656f1 är adressen, alla som röstar på nummer 4 får länkning i en hel vecka!)

Kommentarer
Postat av: frida

yess jag har gjort den själv. eller lite småsmå hjälp med vissa saker.

Nu har jag röstat på din bild! :)

2009-08-29 | 20:36:10
URL: http://fridamarklind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0