Ursäkta uppdateringen

Datum: 2009-08-24 | Tid: 20:23:28

Hej och ursäkta dagens dåliga uppdatering, men jag har jobbat lite på en ny bloggdesign (som jag förövrigt blev rätt missnöjd över) 
Det var inte det att den inte vart snygg, det var bara det att den inte var snygg nog att mäta sig med min nuvarande design.
Såhär såg den nya designen ut:
(hela bilden ryms inte, jag måste göra bloggen bredare) 
Ja, det var bara på ett ungefär, rubriken ska egentligen ha samma färg som texten i menyn och sådär, men jag vart 
inte riktigt nöjd... Vad tycker ni?

Problemet är bara att hur mycket jag än försöker åtgärda problemen så vill det inte fungera! Enda sättet att få det att fungera är att använda mig av den nya designen där allt sitter klockrent... Jag får väl kämpa vidare ett tag till, men om det inte vill funka då heller - ja då byter jag tamefan bloggdesignen så att allt ser schysst ut!

Ha en fin kväll al

Kommentarer
Postat av: adina

den var skitsnygg den nya :O

2009-08-24 | 21:55:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0