Texas in action

Datum: 2009-08-14 | Tid: 11:40:20

Jag tog ut Texas i trädgården och prövade agility-hindret som jag byggt i slöjden. Han var fantastiskt dukig, min lilla prins! :) ♥
lite provisoriskt sådär, ett rör samt ett hinder, hehe.
hmm, fantastiskt duktig var det va? Du ska ju hoppa över hindret, pucko.
Men titta, nu börjar det ju likna något!
Sötnosen min!
haha, kul bild, det ser helknäppt ut ju.
Satte kameran på självutlösare på i stort sett alla bilder, det är så svårt att fotografera och få honom att hoppa över hindret på samma gång...

Kommentarer
Postat av: Mikke

Söta bilder, din hund är jättefin!

Kan du inte ha en frågestund snart?

2009-08-14 | 11:44:54
URL: http://mikkemouse.blogg.se/
Postat av: emelie

du,nästa gång vi är hos dig,då måste vi göra sånt me texas? (a) det är svin kul att göra sånt! jag brukar göra sånt me morris,men jag har inte sånadär bra grejjor :/



kram ilY <3

2009-08-14 | 11:51:15
URL: http://emelieieie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0