Bloggen

Datum: 2009-08-18 | Tid: 18:25:16

Denna blogg (jwestmans.blogg.se) skapades den 27:de mars år 2009 och här har jag hållit hus sedan dess.
Jag har alltid älskat att skriva, och eftersom jag inte har någon vidare talang när det gäller sång eller målning har jag uttryckt mina känslor genom text.
Därför har det fallit mig ganska naturligt att blogga. En blogg ska vara något som håller mig uppe, något som ska peppa mig att fortsätta skriva varje dag. Någonting som ska få mig lycklig, någonting som ska få alla känslor att välla fram.
Och det har lyckats.
Jag finner en väldig ro i att skriva, oavsett om det handlar om min vardag eller ett utförligt inlägg om något väldigt personligt.
Jag har funnit något jag älskar.
Och nu när jag hittat ännu en sak att uttrycka mig i (fotografering) känns det ännu bättre!
Jag känner mig renare, friare och mer levande än någonsin.
Jag bryr mig inte om hur många läsare jag har, hur många kommentarer jag får eller om jag så
får Sveriges mest hyllade blogg.
För mig kommer jwestmans ändå alltid vara den enda luckan i världen där jag kan glänta på
locket och låta känslorna välla ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0