Städardag!

Datum: 2009-08-12 | Tid: 11:09:04

Idag ska jag ta och passa på att städa medan det ändå är sådant trist väder ute!
Är hemma själv idag så då kan jag dra på högsta musik och rocka loss tillsammans med dammsugaren utan att jag blir utskrattad, haha!
Men för att orka städa rummet (som ser kaotiskt ut) så måste jag starta morgonen ''med en god vana'' d.v.s dunderfrukost!
Dunderfrukost står för smothie av något slag, ägg och bacon samt rostade mackor. Mums!

Lägger upp bilder från festen senare, puss. ♥

Kommentarer
Postat av: Emma

sv: åh, taack du. :D du har oxå jättefina bilder i din header. :D



ha en grym dag. :D

2009-08-12 | 12:31:54
URL: http://emmaa95.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0