sprungit 4 kilometer - inte illa!

Datum: 2009-08-09 | Tid: 19:58:32

Av rubriken att tyda har jag alltså sprungit fyra kilometer idag, något jag är väldigt nöjd med!
Jag fick med mig AT och Felle till joggingspåret och väl där startade vi med 2,6. När vi sprungit klart den var jag knappt trött, så vi for iväg på en andra sväng, jag och Felle, men vi tog en lite kortare sträcka, närmare bestämt 1,5 kilometer 
(Annastina stannade ifall att mamma skulle komma, hon skulle skjutsa hem oss)
Jag och Felle råkade dock springa lite fel, hehe, så jag vet inte riktigt hur vi tog oss tillbaka, men det gjorde vi iallafall, även om vi gjorde vissa... hrmm, omvägar!

När jag kom hem tog jag mig en lång och välförtjänt dusch, och så gjorde jag ett misstag som jag gör alltför ofta...
Nämligen använda balsam istället för schampoo. Det var inte förrän jag märkte att det löddrade himla dåligt som jag insåg att jag gjort samma tabbe - igen. 
Suck, jag måste vara helt IQ - befriad.
Dags att lära sig det nu va!?

Någon som känner igen sig? ;)

Kommentarer
Postat av: Linda - det handlar om helheten

tack detsamma sötnos!ja vi kan lägga till varann, säg till när du gjort det! kram

2009-08-09 | 20:38:16
URL: http://lindapyykkonen.blogg.se/
Postat av: Hanna

usch, håret måste bli jätteflottigt då.. om man inte tvättar efter :)

2009-08-10 | 00:05:05
URL: http://huhi.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Jag har gjort samma misstag.. ;)

2009-08-10 | 20:01:05
URL: http://vivalapanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0