Skolstart imorgon!

Datum: 2009-08-23 | Tid: 20:51:59

Ja, imorgon är det skolstart så jag ska gå och lägga mig tidigt ikväll! Måste ju orka ta mig upp ur sängen imorgonbitti...
Såhär känner Josefine inför skolstarten:
Förväntansfull
Deprimerad
Orolig!

Jaja, jag ska försöka lägga tankarna och känslorna åt sidan ett tag och istället äta min kära b&j innan jag kryper till kojs.
Jag och Texas önskar er en fin kväll och ett stort lycka till åt alla andra som också har skolstart imorgon!
Puss på er allihopa!

Kommentarer
Postat av: Anonym

kan inte du videoblogga om hur du sminkar dig? :)

och n närdu går på stan nån dag?! bara en idé

2009-08-23 | 21:15:40
Postat av: emelie

jag saknar dej :( <3

2009-08-28 | 20:37:05
URL: http://emelieieie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0