Skämt bort mig själv rejält!

Datum: 2009-08-23 | Tid: 18:53:53

Mmmh, nu har jag legat i badet i nästan en timme, rakat benen, smörjt in mig och fixat fransk manikyr till naglarna!
Jag känner mig ren och fräsch från topp till tå, utifrån och in :)
Skämmer bort mig rejält såhär sista sommarlovsdagen, det tycker jag att jag förtjänar. 

Nu ikväll ska mamma och pappa firas, dom har ju faktiskt bröllopsdag idag! 
Hela sex år har dom varit gifta nu, med det känns som att det typ var igår jag var brudnäbb. 
Hehe, kanske inte riktigt då men... Ja, fira ska vi som sagt göra - med god mat och en massa b&j, mums.
 
Vad ska ni göra ikväll? ♥
Levande ljus är ett måste när man badar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0