Rensar ur bilder

Datum: 2009-08-10 | Tid: 19:49:12

Som jag skrivit i något inlägg tidigare har jag smockfullt med bilder i programmet (iPhoto, bästa programmet ever!)
så just nu sitter jag och rensar ur bland bilder... Har hittills raderat ca 2000 bilder men med tanke på att det fortfarande finns kvar 6000 är ju mina 2000 en liten summa... Dock vill jag inte radera alla bilder, det är så kul att ha kvar att titta på! 
Ja, det blir ju nästan som att man jämför bilderna på datorn med fotoalbumen hemma i bokhyllan!
Jag måste ta och visa er vissa bilder någon gång, men jag gör det inte idag. Imorgon om jag hinner.

Vill inte sitta vid datorn alltför länge för det mullrar oroväckande och jag har redan sett flera blixtrar, trots att ovädret är långt bort.
Annat var det igår, det var gigantiska blixtrar och vissa knallar gjorde att det slog lock för öronen på mig. Då var det faktiskt lite obehagligt, trots att jag älskar åska. (Det slog ner en blixt i vattnet som liggertrettio meter från mitt hus...)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0