Pappas present klar

Datum: 2009-08-19 | Tid: 20:45:23

Puh, det var mycket svårare än jag trodde att göra cupcakes, men nu är dom i alla fall klara!
Rätt nöjd blev jag faktiskt, dom ser lite charmigt hemmagjorda ut! 
Jag laddar upp videos från bakningen imorgon, för jag har lite saker att fixa nu i kväll.
En bild på ''cupcakesen'' kan ni i alla fall få!
Skriv gärna och säg vad ni tycker! :)

UPDATE:
Till kommentaren: Skulle det inte stå grattis pappa på dom?
Svar: Ja, det skulle det! I bakgrunden ser du ett par muffins som ej har dekorationer annat än den rosa toppingen, dom spritsade jag senare in Grattis Pappa med grön glasyr, men jag var tvungen att vänta tills den rosa toppingen hade torkat ordentligt - vilket den inte hade gjort när jag tog kortet. Vill ni att jag ska lägga upp bilder ''Grattis Pappa'' också?

Kommentarer
Postat av: Anonym

du kulle ju skriva grattis pappa på dom?

2009-08-19 | 21:58:24
Postat av: Anonym

fina

2009-08-19 | 21:59:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0