Om Josefine

Datum: 2009-08-30 | Tid: 20:53:11

Josefine Westman är mitt namn och jag är en trettonårig bloggerska med huvudet på skaft!
Jag är social, energisk och har båda fötterna på jorden, och i den här bloggen får ni en inblick i min vardag.
Mitt liv är väl som dom flesta andra tonåringars, bortsett från att jag inte lever upp till dagens ''krav'' här i samhället.
Med det menar jag att jag inte är en platinablond, översminkad fjortis som alltid är orolig över vad andra ska tycka. Som rättar sig efter andra, som beter sig som andra, som pratar som andra, ja, ni fattar principen.
I många fall är det tyvärr så dagens ungdomar lever idag. Men inte jag.
Jag lever inte för någon annans skull än för min egen.
Jag säger inte saker för att jag måste, utan för att jag vill.
Jag beter mig inte som alla andra, utan jag är mig själv.
Uppskattas eller inte - det är upp till dig.

Ja, nog om den biten - vad gör jag på fritiden då?
Ja, jag sysselsätter mig med många saker! Förutom att umgås med vänner, djur och familj har
jag ett stort intresseför fotografering! Jag fotar med min systemkamera ''Roger'',
honom kan ni läsa mer om här.
Jag spelar även basket och är med i en teatergrupp, och när jag inte gör det -
ja då läser jag väl läxor och tittar på favoritprogrammen samt läser favoritbloggarna!

Kommentarer
Postat av: frida

svar: jaa, jag gillar också färgerna. ;)



åh, jag vill också ha en EGEN system kamera! :)

ser framemot att få se dina bilder ;)

kramar

2009-08-31 | 09:15:34
URL: http://fridamarklind.blogg.se/
Postat av: Emma

Hejhej! Du skriver att du går i en teatergrupp på fritiden och jag har en kompis som skulle vilja gå i en teatergrupp men hon trodde inte att det fanns här uppe. Så hur gör man om man vill vara med i en teatergrupp och vars går du ? På Norrbottensteatern? Tacksam för svar!

Mvh Annastinas danskompis Emma

2009-10-08 | 19:44:33
URL: http://emmasweet.devote.se
Postat av: Hanna

fin blogg!

2009-10-11 | 14:45:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0