Knasigt videoinlägg...

Datum: 2009-08-18 | Tid: 19:35:46

Hahaha, vad ska man säga? Jag garvar hela filmen igenom nu när jag kollar på den i efterhand, det är kommentarer överallt som får mig att gapskratta. 
Kom ihåg att jag är ytterst oseriös, men jag är inte snål när det gäller att bjussa på mig själv! ;) 

(Jag kan inte filma längre än tre minuter, det är därför klippet tar slut helt plötsligt. Inte för att jag visste det, jag pladdrade på i flera minuter till, det var inte förrän senare jag upptäckte att jag inte filmade längre, haha)

Förresten, detta filmades igår - så det inte blir några missförstånd!

Kommentarer
Postat av: Fanny

HHAHA,prosit! :) <3

2009-08-18 | 20:38:08
URL: http://fffany.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det är kul att titta på dina videobloggar!

Kan du inte göra mer?mer mer mer mer...

har inge att göra skriv lite mer också. hej då! :D

2009-08-18 | 21:14:21
Postat av: Anonym

ååååh, så gulligt videoinlägg! :)



när du nös, ååh, ahahhaahahha, då skrattade jag :D

2009-08-18 | 21:26:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0