Jag vill shoppa!

Datum: 2009-08-20 | Tid: 15:47:50

Åh, jag är superdupersugen på att shoppa!!!
Vill bara fara in till stan och köpa tusentals saker som jag sett - men som ni säkert förstår går inte det.
1.
Jag har inte råd!
2. 
Kan tyckas onödigt eftersom jag fyller år snart (men jag önskar mig en systemkamera så jag kommer ändå inte få något annat) 
3.
... Jag har inte råd.

Suck, tycker ni att dom där argumenten är tillräckliga för att jag inte ska få sätta sprätt på lite av mina pengar?
Jag vill nämligen verkligen ha lite nya tshirts, koftor och smycken inför skolstarten! Borde även fixa en kalender eftersom mitt schema mestadels kommer bli hektiskt i höst.

Eftersom jag inte sparar till något speciellt så kanske det är lika bra att jag köper upp några hundra kronor? Jag kan ju shoppa på REA menar jag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0