Här kommer frågorna och svaren:

Datum: 2009-08-23 | Tid: 19:57:26

Fråga: vilka bloggar läser du ?
Svar: Jag läser många olika bloggar, allt ifrån Kenzas och Fokis blogg, till Anna Pedersens och Emelie Ohlssons!
Självklart läser jag även mina kompisars, deras bloggar hittar ni under länkar!

Fråga: följer du några tv-serier ?:)
Svar: Hmm, inte sådär frenetiskt - alltså att jag får panik om jag missar ett avsnitt - men det är klart att jag följer vissa serier! Jag brukar bland annat följa House, Top Model och Tyra Banks Show!

Fråga: tycker du dom nya b&j glassarna sorbet är goda ?
Svar: Ärligt talat har jag inte smakat någon av dom tror jag, men idag har jag faktiskt köpt hem någon smak som hette ''Jamaican Crazy'' eller något sådant, haha. (Den räknas väl som ny, eller?) Annars håller jag mig till mina favoriter som bland annat Bohemian raspberry och Caramel Chew Chew.

Fråga: Vad använder du dig av för fotoshop och vart laddade du ner det ifrån?
Svar: Jag hade turen att redan ha ett photoshop i datorn, och jag har Adobe Photoshop CS3

Fråga: Favoritmotiv att fotografera?
Svar: Det varierar, blommor och andra naturmotiv blir alltid lika vackra, men även porträtt och sådant, trots att jag inte alls är särskilt duktig på det! Under kategorin ...liv i bilder hittar ni en hel del bilder!

Fråga: Vad tycker du om Kissie och Paow?
Svar: Läser ALDRIG deras bloggar av den enkla anledningen att jag blir så himla irriterad på dom. Dom är urtöntiga, helt IQ-befriade och lever totalt inne i sina egna världar. Att dom beter sig på ett visst sätt för att dom vet att folk stör sig på det, och TJÄNAR PENGAR PÅ DET gör mig galen, hehe.

Fråga: Hur ser ditt rum i kort beskrivning ut? (färger, möbler osv)
Svar: Jag har gått efter färgerna blått, grönt och vitt, och det är detaljer i samma färger i hela mitt rum. Mitt rum är pyttelitet, med ett skrivbord, en säng och en fotölj samt en liten bokhylla och en spegel. Mycket mer än så är det inte! Mysigt men alldeles för trångbott!

Fråga: Kan du inte göra dagens outfit lite oftare? Och blogga mer om kläder och sådant i allmänhet?
Svar: Skulle ni vilja det? Jag kan hålla med om att Dagens Outfit är rätt dåligt uppdaterad men det kommer bli bättre nu till skolstarten, då börjar jag tänka lite mer på vad jag bär för kläder vilket gör att jag faktiskt vågar visa vad jag har på mig ;)
 
Fråga: Fritidsintressen?
Svar: Fotografera, lyssna på musik, läsa och blogga! Umgås med vänner, familj och mina djur, shoppa och spela basket.

Fråga: Förälskelse?
Svar: Tyvärr inte.

Fråga: Har du gjort din bloggdesign själv? Skulle du kunna tänka dig att designa bloggar?
Svar: Ja, min bloggdesign har jag gjort helt själv! På din andra fråga måste jag fundera lite... Det skulle i så fall vara till kompisar, annars tror jag inte att mitt intresse att göra det är så stort - oavsett om jag blir betald eller ej. Enda egentliga anledningen till att det inte låter så lockande att göra bloggdesigner är att jag är rädd att folk ska bli jättemissnöjda och inte vilja använda vad jag gjort! Men om man verkligen är sugen på en bloggdesign, eller hjälp med något särskilt kan man maila mig och hålla tummarna för att jag har tid att hjälpa!

Fråga: Popularitet?
Svar: Inget jag tänker, eller bryr mig om. Jag har vänner som jag håller nära, kompisar som jag umgås med. Jag är nöjd med mina vänskapskretsar, popularitet är bara ett löjligt påfund enligt mig.

Fråga: Är du 95:a?
Svar: Nej, jag är 96a! Fyller år den 29/8 - då blir jag tretton år!

Fråga: Favorittidning/tidnignar?
Svar: Hmm, Veckorevyn och Frida är bra tidningar!

Fråga: Vilka butiker brukar du shoppa i?
Svar: Jag kör budgetkedjor såsom Gina Tricot, H&M, JC och en del andra butiker. Vissa saker får jag av min mamma, andra hittar jag second hand!

Fråga: Favoritmaträtt?
Svar: Oh, svår fråga! Det beror på vad jag är sugen på, enchiladas, tacos, mammas köttgryta och grillat kött är några favoriter :)

Fråga: Vad lyssnar du på för musik?
Svar: Jag har blivit helgalen i bandet Green Day och nöter många av deras låtar. AC/DC, Kiss, Ozzy Osbourne, Kings of Leon, Lynard Skynard och Brian Adams är också rätt bra. Om ni tittar under kategorin ...musik hittar ni en del av mina favoritlåtar!

Fråga: Hur brukar du sminka dig?
Svar: Puder, solpuder, mascara, ljust läppglans och ibland en ljusskimrande ögonskugga brukar jag använda mig av, på fester även lite rouge. Vore det kul om jag gjorde ett videoinlägg där jag visar hur jag sminkar mig kanske?

Fråga: vilka bloggar brukar du läsa? :)<3
Svar: Se första frågan i detta inlägg!

Puh, ni var riktigt flitiga på att fråga må jag säga, och det var riktigt roligt att besvara alla frågor! Hoppas alla är nöjda med de svar ni fått, tycker ni att jag borde ha en frågestund snart igen?

Kommentarer
Postat av: stina

okej, helt ärligt nu.. jag och tilde bara: "Åh! där är josefin westman! Vi hälsar på henne om det blir läge! :D" - vilket det inte blev :( men jag LOVAR att hälsa på dig i morgon ;D

2009-08-23 | 20:06:43
URL: http://stajnet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0