Fest

Datum: 2009-08-19 | Tid: 18:43:04

Jag fyller 13 år om ganska precis 10 dagar och då ska jag ha fest!
Först hade jag faktiskt inte tänkt ha fest, jag var så rädd att den skulle bli jättetråkig, men hallå, jag blir ju faktiskt tonåring i år så det borde ju ändå firas med dom närmaste tjejkompisarna!
Plus att om man är med mina vänner kan man inte ha tråkigt!

Så just nu sitter jag och finslipar inbjudningarna, men jag vet inte om jag ska skicka dom via sms, (enklast, alla kollar väl på sin mobil någon gång?) mail, (inte säkert att mailen blir kollad lika ofta som mobilen) eller via brevlåda. (då måste jag hålla på med adresser och grejer!)
Ja, mobil låter ju som det bekvämaste alternativet, får snabba mig att skicka ut inbjudningarna innan mina gratis sms tar slut bara!
Ungefär såhär kommer inbjudningen att låta:
Ja, något sådant kommer det väl stå, en kort och enkel förklaring på vad som kommer hända samt tider, platser m.m
Vi kommer alltså hålla till ute i min stuga, och vi kommer - precis som inbjudan säger - bada, tävla, vara utomhus och sova.
Jag är säker på att vi kommer ha grymt skoj för jag har tänkt att vi ska göra en hel del roliga tävlingar, aktiviter och grejer. Hoppas att alla kan komma bara!
Dom inbjudna är: (detta är riktat till dom inbjudna så att dom har lite koll på att dom blivit bjudna o.s.v)
• Annastina
• Malin G
• Linnéa M
• Felicia
• Sara
• Malin F
• Lovisa
• Linnea L
Tror inte att jag glömt någon nu...

Som sagt har jag bara bjudit dom närmsta vännerna och dom jag umgås med mest - om jag fick bjuda alla jag ville skulle det garanterat överstiga 40 pers. Tyvärr så kan jag inte bjuda alla bara, hur mycket jag än skulle vilja! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0