Dum blondin?

Datum: 2009-08-16 | Tid: 20:21:21

Dum blondin, det ordspråket, talesättet, vad du nu vill kalla det är bland det löjligaste jag har hört.
Jag vet att det inte är personligt menat, men trots det så gillar jag inte när folk kallar mig det. Visst, jag är blondin, (äkta för den delen!) men jag är tamefan inte dum för det, tvärt om.
Förhoppningsvis har jag bevisat det här i bloggen, framför allt under kategorin åsikter där jag tar upp nämnvärda saker som jag tycker är viktigt att folk borde tänka lite extra på. Jag hatar nämligen när folk har fördomar om saker och ting, och det kan vara vad som helst! Invandrare, blondiner, folk med annorlunda utséenden och begåvningshandikapp för att ta upp några av dom.

Alla blondiner ÄR inte uppblåsta, omogna och helt IQ-befriade, allright? Se dig omkring, det finns hur många levande exempel som helst på det.
stolt över mitt hår, stolt över mig själv.

Till personen som skrev att jag var en blandning mellan Kissie och Blondinbella kan jag bara säga att jag skrattar dig rätt upp i ansiktet. Jag kör mitt eget race, säger vad jag tycker och är ingen annan än mig själv. Så var snäll och jämför mig inte med andra, okej? 

Kommentarer
Postat av: Angelica

Svar: Det var inte illa menat, jag vet att du är dig själv och kör ditt eget race och massa sånt, det var bara vissa saker som lät ungefär som dom, blodinbella och kissie är rätt blåsta, men det tycker jag definitivt inte att du är! Det var inte "dum blondin" jag menade, själv är jag blondin och kan väl inte kalla mig själv puckad precis, fast ibland är jag rätt så puckad, visst det var fel av mig att skriva det men jag visste inte att du skulle ta illa upp, och om du gjorde det säger jag förlåt

2009-08-16 | 20:40:21
URL: http://aaaangelicas.blogg.se/
Postat av: Linn<3

Gud så söt du e <3 Bra äru på att skriva också :) Du har rätt i allt du skrev :]

2009-08-16 | 22:35:59
URL: http://marsch.blogg.se/
Postat av: EmmelieVanhatalo

Hur kan en hårfärg säga om man är smart elr inte? Det är ju sjukt.Men du är ju smart ;)

puss på dej <3 /Emmelie Vanhatalo

2009-08-17 | 20:54:53
URL: http://emmelievanhatalo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0