Dagen som gått

Datum: 2009-08-28 | Tid: 17:13:24

Vi har haft en riktigt trevlig dag på stranden trots att vädret inte varit det bästa!
Jag fotade en del, så jag hade tänkt visa lite bilder samt skriva lite om dagen och dess aktiviteter!
När vi kom fram till stranden kastade sig en av mina klasskompisar sig i sjön på en gång, kallt kanske?
Han påstod att det var varmt i vattnet men jag är väldigt misstänksam över hur ärlig han var när han sa det...
Malin är söt som alltid! 
nnnnnnnutella!
Vi spelade kubb...
... och byggde torn av kubb-''pinnarna''
Klättra i träd är kul :)
Sist men inte minst, mina sötnosar.

Kommentarer
Postat av: Tilde :D

Haha, det var roligt idag! :D En vacker dag kanske jag är med i din blogg... puppyface

2009-08-28 | 18:24:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0