Cyklarna har kommit!

Datum: 2009-08-19 | Tid: 17:34:58

Ni minns väl att jag och mina vänner tidigare i somras var med i en talangjakt och vann?
Jag bloggade en hel del om det i slutet av juli och början av augusti (titta i arkivet om ni inte kommer ihåg)
Ja, nu har äntligen priset anlänt! 
Var sin cykel, och även om priset kanske inte var det man önskade sig mest så kommer det sitta riktigt bra, eftersom något pucko stal min cykel under Lulekalaset!

Cyklarna står Coop Forum för, Coop stod förövrigt för hela talangjakten, så det blir till att åka ut till Coop Forum i helgen och hämta cyklarna... Spännande, för vi har ingen aning om hur dom ser ut!
Lite dåligt egentligen, det stod att vi skulle få en Valfri cykel till ett värde av 6000;- men sedan visade det sig att värdet var 3800;- och att vi inte fick välja cyklarna själva. Men strunt samma, det roligaste var ju inte priset utan att vinna hela grejen.
Känna att man presterat och förtjänat att vinna helt enkelt!
Man kanske skulle hoppas på en elcykel som Lifebike hybrid?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0