Cocking mama

Datum: 2009-08-07 | Tid: 15:15:48

Inte trodde ni väl (det trodde inte jag heller för den delen) att jag skulle vara en sådan höjdare i köket?
Nepp, det kan man inte tänka sig. Jag kan typ tillaga en maträtt på spis - pytt i panna !
Men alldeles nyss kände jag hur det kurrade till i magen, så jag ställde mig helt enkelt vid spisen och riggade iordning ägg och bacon. Kalorisnålt är min melodi, hehe ;) Bara husmanskost, jajjemen.
Det börjar rätt bra, men sedan sker en liten olycka...
Det råkade av någon anledning (?) fara ut lite svartpeppar över... hela köket?
Resultatet blev dock rätt okej, om man bortsett från all svartpeppar som kom i äggen, haha.
Mja, kock-yrket är nog ingenting för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0