Bloglovin

Datum: 2009-08-11 | Tid: 12:36:03

Jag måste verkligen hylla någonting och det är inget mindre än Bloglovin!
Jag tycker det är en superbra hemsida som ger en möjligheten att följa sina favoritbloggar på ett enkelt och kostnadsfritt sätt, och på så sätt hänga med i saker och ting som händer.
Man kan anpassa sin egen användare till sitt behov, ordna upp bloggarna i grupper, och på ett enkelt sätt följa/sluta följa en blogg. Det är inte alls svårt och verkligen värt att prova.

Om ni har lust får ni mer än gärna lägga till mig på bloglovin, det skulle vara jätteroligt om ni ville göra det. På så sätt ser ni så fort jag uppdaterar - och självklart lägger jag till er om ni lägger till mig.
Vad säger ni? Alla tjänar på det och alla blir glada! :)

bloglovin

Tryck på knappen och vips följer du min blogg.♥ Lämna en kommentar så följer jag din med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0