Bilder från Annastinas fest

Datum: 2009-08-12 | Tid: 12:42:52

Annastinas presenter:
(hon fick även ett läppglans, 50 kr av mig och en b&j från mig och malin)

Annastinas fest:
presentöppning...
... och sedan åt vi pizza
Sätter på bra musik och sedan var festen igång!
Egentligen var det kolsvart i hela lokalen, bortsett från en diskokula som gav färgglatt sken - men med tanke på kvalitén på min kamera var jag tvungen att ta med blixt, annars skulle allt bli jättesuddigt eftersom vi hela tiden rörde på oss...!
Hela gänget samlat
Hampus - längst ner, näst längst till vänster var egentligen inte bjuden men han fick komma in efter mycket tjat iallafall, haha.
Ja, det var som alla bilder jag fotade (som inte blev superskakiga eller helt svarta)
Får lite ångest över att jag inte fotade någonting under tävlingarna eller när alla dansade på led genom lokalen, men jag hade så himla kul att jag glömde bort det!

Mycket lyckad fest Annastina och återigen - grattis!♥

Kommentarer
Postat av: staina

Haha,fina bilder och tack!

gör det något om jag kopierar några? :)

2009-08-12 | 13:22:36
URL: http://staii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0