090827

Datum: 2009-08-27 | Tid: 19:12:19

Dagen har varit riktigt rolig, vi har fått arbeta i grupper tillsammans med niorna och gjort lite olika saker, bland annat fotograferat fritt på skolgården - Josefine likes!
När jag kom hem efter skolan tog jag mig en promenix med hunden och satte mig sedan med min bok tills det var dags för träning. Bytte om, sprang skiten ur mig, kom hem och duschade.
Nu har jag skickat iväg mamsen för att handla till min fest, hon ska köpa diverse saker. Det är bara två dagar kvar nu! Jag längtar!

Glöm inte att rösta på mig i Veckans blogg! Jag är nr 4, och du röstar på adressen: 
http://steeler.blogg.se/2009/august/finalisterna.html?_tmp=1b3eb2061c6c371478116d4f2b6def5914c656f1 Alla som röstar får en länkning på min egen blogg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0