090821

Datum: 2009-08-21 | Tid: 09:05:16

Sista riktiga sommarlovsdagen idag kan man väl säga, sen är det bara helgen kvar och efter det - skolstart.
Jag är tråkigt nog inte ett dugg sugen att börja skolan, inte alls förväntansfull eller så, vilket jag trodde att jag skulle vara.
Men dom känslorna kommer väl tids nog ;)

Ja, sista riktiga sommarlovsdagen var det ja... Den ska mest troligt spenderas med min söta vän Felle! Vi ska bland annat gå in på stan, så att jag får shoppa! Haha, men jag kommer inte köpa så mycket tror jag. 
En liten kalender, lite smycken, någon T-shirt och kanske en kofta. Sen ska jag peka ut saker jag önskar mig i födelsedagspresent, hihi ;)

Vi hörs under dagen sötnosar! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0