090819

Datum: 2009-08-19 | Tid: 15:50:18

Nu var jag hemma efter ännu en basketdag, men snart är basketlägret slut. Det kommer både bli trist och skönt! 
Trist för att det är så himla kul att spela basket, lära sig nya saker och träffa nya kompisar - skönt för man slipper tidiga mornar och träningsvärk!
Det var någon som hade frågat vilken tid basketlägret slutade, och det slutar 15.00 varje dag, förutom i måndags, då slutade vi 15.30 ! Alltså Start kl 09.00 och Slut kl 15.00

Nu ska jag kila iväg på stan och fixa present till min pappa, jag tror jag vet vad han ska få, åtminstånde har jag lite idéer!
Jag tänker videoblogga om presenten, men inte publicera det förrän imorgon för pappa brukar läsa min blogg och det vore ju inte lyckat om han läste vad han skulle få för någonting...
Vi hörs alltså senare, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0