090810

Datum: 2009-08-10 | Tid: 09:45:55

Hallåjsan! Usch, det känns nästan hemskt att behöva skriva datumet i rubriken idag, för siffrorna stiger fort och närmar sig skolstarten... Två veckor kvar! Fruktansvärt.

Idag ska jag och farmor fara in till stan och köpa garn till en långkofta som jag önskar mig i födelsedagspresent av henne, farmor alltså. (hon är en jäkel på att sticka så jag tror att hon hinner klart till min födelsedag som är den 29/8)

Vi bestämde att vi skulle mötas inne i stan klockan elva så jag får snabba mig lite! Vi hörs under dagen, kram ♥

Kommentarer
Postat av: Angelica

haha, jag är 4 dagar äldre än dig x)

2009-08-10 | 18:18:10
URL: http://aaaangelicas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0