090808

Datum: 2009-08-08 | Tid: 20:32:15

Uppdaterar från mormors dator:



Hallå allihopa, hoppas allt är bra med er! Själv har jag det mycket bra, vädret är kanon, temperaturen i vattnet likaså. Maten och sällskapet är oöverträffligt så med andra ord har vi en underbar ''mini-semester''

Igårkväll när vi kom fram for jag, min syster och mina kusiner ut och fiskade, fisken var inte på hugget, men jag fick ett par fina bilder! (trots att ljuset var rätt dunkelt) Bilderna får ni  se när jag kommer hem till stan, för jag ids inte tjorva med det här uppe.

Idag har vi badat massor, både i älven och i en badtunna. Mycket mysigt!
Till middag blev det kräftor till oss ungdomar, och de vuxna käkar surströmming. Bara lukten av surströmming ger mig kvälvningar, huvva.

Jaja, nu ska jag läsa lite bloggar samtidigt som jag äter geisha :)
Pussar och kramar, ha det så bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0