Varit på stan

Datum: 2009-04-07 | Tid: 18:58:45

Trots ett par små missöden så hade vi en trevlig stund på stan tycker jag!
Vi promenerade omkring och tittade på saker, 
at köpte födelsedagspresenter åt båda sina föräldrar,
vi brände pengar på läsk, b&j (bild)

och lite kläder. (till den som kommenterade inlägget köpte jag b&j på Hemmakväll)
Jag hittade egentligen ingenting som var direkt - Wow, det där måste jag ha!
men jag köpte en söt liten tröja i alla fall, bara för shoppandets skull.
Och den var förövrigt fin, och till ett bra pris!

den ser helt annorlunda ut på, haha, men jag tyckte den var lite vårig, 
och så är det ju kul med någonting nytt i garderoben!

du hittar den på h&m för endast 69:- 

Kommentarer
Postat av: xsa

VARS KÖPTE DU B&J ???

:)

2009-04-07 | 20:54:02
URL: http://da

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0