Tjejer Typ Tolv - The movie

Datum: 2009-04-18 | Tid: 15:58:18

Och nu äntligen är filmen klar!
Som jag (och förmodligen talar jag för alla tjejerna nu) har väntat och längtat.
Här finns allt från showen på en skiva, 
och det är så kul att se hur vi gjort allting.
Förut har man ju fått uppleva det från ett annat perspektiv - från scéenen.
Vi har alltså aldrig riktigt sett hur någonting vi gjort sett ut, förrän nu.
Jättekul att den är klar, jag kommer nöta den every day ;)

(cambild, min kamera är ur funktion)

Kommentarer
Postat av: johanna

vem har du fått den av ?:)

2009-04-18 | 16:19:15
Postat av: Angelica

Jag ber om urskäkt om du tog illa upp, det var meningen på skämt bara, jag tycker att din header är jättefin! Och ajg är lite avundsjuk på att du faktiskt vet hur ps fungerar ;)

2009-04-18 | 17:18:10
URL: http://aaaangelicas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0