shoppat idag

Datum: 2009-04-19 | Tid: 19:16:16

Jadå, idag hann jag även vara inne en sväng på h&m och hittade dessa snygga byxor!

(dom ser jättesmå ut, men dom ska sluta nere vid knäna :p)

Du hittar dom alltså på h&m och för 199 pix blir dessa dina! 
eller, inte just dom HÄR, dom äger ju jag, men ja... ni fattar!
Jag köpte även två par leggings i glada kulörer, hoppas att jag får användning av dem.
I detta blåsiga och kyliga väder känns den tanken väldigt långt borta, 
men man kan ju alltid hoppas.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hörde av brorshan att de ska bli 15+ grader i veckan, vågar inte tro att det är sant! men man kan ju hoppas :D:D Då kanske du får användning av dina nya byxor och leggings!

Min kusin sitter här och hälsar till sin syrra, Amanda Aava Brandell hälsar alltså:)

2009-04-19 | 21:10:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0