Norge

Datum: 2009-04-29 | Tid: 17:37:48

Ja, nu beger vi oss strax till Norge!!
Det pirrar i magen på mig, jag är så glad och nervös.
Jag ska gå ut och göra mig av med lite energi nu, 
för annars kommer det bli en plåga för mina föräldrar att åka med en dotter i denna extas ;)
Vi får se hur mycket tid det blir för att blogga, om det nu ens kommer fungera för isf måste jag mobilblogga vilket jag förut har haft lite problem med.. 
Jaja, jag kanske inte ens har tid för det, men annars så blir det till att skriva när jag kommer hem istället!
Vi planerar att vara tillbaka senast på söndag, men vi får se hur länge vi stannar. 
Det beror nog mycket på vädret, ifall Texas skulle bli åksjuk och så är det väl lite att fixa med alla köpespapper och annat praktiskt ^^

Jag måste nog prioritera tiden efter att Texas kommit hem också och eftersom jag har två bloggar att uppdatera (texas blogg, se länkar) får vi se hur mycket skriva det blir - iallafall den första tiden.

Men ni får helt enkelt ha en härlig valborg, första maj och helg så hörs vi! ♥
 

Kommentarer
Postat av: Leia

Hoppas du får roligt =)



Kram

2009-04-30 | 23:47:32
URL: http://onlyforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0