felåt..

Datum: 2009-04-26 | Tid: 18:58:10

Hej och förlåt för min urusla uppdatering men jag har försökt göra en ny blogg!
På den nya bloggen kommer jag bara skriva om Texas och hans utvecklig,
jag tänkte att det kunde vara kul för de som är intresserade att läsa!
här är adressen till den andra bloggen, där jag alltså kommer skriva om Texas!
Finns även under länkar!
Anledningen till att jag gör en blogg där jag skriver om texas är för att ni inte ska ledsna på mitt tjat om honom och de andra valparna ;) Jag vet att jag har en förmåga att göra saker och ting uttjatat,
och jag tar inte risken att tappa besökare p.g.a det!
Men nååågra inlägg om honom kommer ni med all säkerhet hitta här i alla fall.
Däremot ska jag försöka bli bättre på att skriva om min underbara katt!!
Det känns som att hon har blivit lite 'försummad' i hela grejen med hunden.
Så nu kommer kattintresserade hitta lite spännande här med.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0