Dagens outfit

Datum: 2009-04-08 | Tid: 17:36:47

Ännu en ny kategori som de flesta har vid det här laget - Dagens Outfit
Först var jag lite tveksam till detta, men sedan tänkte jag ba; varför inte? :)
Det kan nog bli kul, men jag kan varna att jag inte alltid har de vackraste plagg på kroppen.
Såhär ser jag ut idag:

jättedålig bildkvalité, jag vet.. Men jag tog med mobilen, för min kamera tjorvar för tillfället.

Detta har jag på mig:
• Blåvit-randig tröja från H&M
• Rosett-bälte från Glitter
• Svarta stuprörsbyxor från Kappalh
• New Body sockar (Från New Body -.-)
• Foppa-tofflor från ?

bältet tycker jag personligen är urläckert, 
tyvärr vet jag inte om det längre finns i butik.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0