090427

Datum: 2009-04-27 | Tid: 17:10:53

brrrrh, vilket surväder. Regn och mulet, kallt och vidrigt.
Skönt att vara inomhus iallafall. Jag är nästan klar med Jamaica-arbetet, nu ska jag bara fixa bilder och de, men det gör jag imorgon på skolan!
Ikväll är det basketträning, trevligt trevligt! Ska snart ta en macka och titta på tv.
Jag känner att jag har stort behov av att göra om min bloggdesign, men om jag gör om en sak måste jag ändra på så mycket och det har jag varken lust eller ork till.
Förresten måste jag komma på någon header som jag trivs med, för jag orkar inte ändra varannan vecka!
Just nu är jag lite desperat, så om det är NÅGON här i världen som skulle vilja hjälpa mig med min header, maila till min bloggmail; [email protected] eller lämna en kommentar med din mailadress så skickar jag över bilderna jag vill ha med i headern. Alltså, hjälp till header sökes!
Skulle bli överlycklig om någon hjälpsam själv ville göra mig den tjänsten, jag kanske kan kompensera på något sätt? :)
Det kan ju diskuteras.
Kramar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0