090421

Datum: 2009-04-21 | Tid: 15:15:12

Jag springer runt i huset som en galning i ett försök att mjuka upp mina nya basketskor!
Dock tror jag inte effekten blivit särskilt stor, förutom att min puls skjutit i taket, haha.
Jag har verkligen urdålig kondition i nuläget! 
Under påsklovet tappade jag bort den bland allt påskgodis, den kan man väl säga... 
Nu ska jag ta mig en macka och ägna lite tid åt mina kära läxor, sedan ska jag röja upp lite på rummet.
Ikväll blir första basketträningen sedan uppehållet och dra mig baklänges - vi ska träna i en och en halv timme!
Jag vet, egentligen kanske det är rätt normalt, 
men om man plussar ihop dålig kondition, nya stela och skavsårsframkallande basketskor samt 
en och en halv timmes träning får man lätträknat ut summan : inte bra.

mina nya snygga basketdojjor :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0